Bayram Sofraları

Önerilen makaleler

0 0 oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
28 Yorum
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
zehra özkan
zehra özkan
10 yıl önce

merhaba hatice abla, siteni severek takip ediyorum. bir çok konuda yardımı oldu bana çünkü ben annesiyle çok iyi anlaşan biri değilim. ve annem ne zman ki ben yemek yaparken hata yaptım o zman uyarır beni yoksa yemeği nasıl yapacağımı sölemez. bende artık sormama kararı aldım çünkü senn siten var :)) bugun fırında çipuranı denedim annem yine karıştı balık öle pişmez dedi ama sonunda güzl olunca hiç ses çıkaramadı :)) kısacesı iyiki tariflerinizi bizimle paylaşıyorsunuz teşekürler…

melike
10 yıl önce

2005 bayram sofrasındaki kabak tatlısı harika gözüküyor bitürlü o rengi tutturamıyorum:(

ayşe arslan
ayşe arslan
10 yıl önce

merhaba hatice hanım..nihayet bilgisayarıma ve size kavuştum geçmiş bayramınızı kutlarım..sofralarınız harika, zaten artık söylemeye bile gerek yok sayenizde okadar çok şey öğrendimki bayramda yine böreklerinizden yaptım tabiiki…çok beğenildi..size çok teşekkür ederim..a.e.o…

gonul
gonul
10 yıl önce

slm,tavuk gogsu tarifinizi denedim cok kolay ve cok guzel bir tarif.esim ve misafirlerimde cok begendi ,cok tesekkur ederim .bu arada yeni tarif ve yazilarinizida bekliyorum,sizin yazilarinizi severek okuyorum.iyi aksamlar……

gonul
gonul
10 yıl önce

merhaba,tavuk gogsu tarifinizi denedim,misafirlerim ve esim cok begendiler tesekkur ederim

gonul
gonul
10 yıl önce

slm.yeni tariflerinizi ve yazilarinizi bekliyorum.sizin yazdiginiz yazilari severek okuyorum tesekkurler….

mervesafa
mervesafa
10 yıl önce

geçmiş bayramınız mübarek olsun hatice hanım
umarım tüm işlerinizi(taşınma, fotoğraf çekimi,ve bütün bunları bebeklerle yapmak)halledebilmişsinizdir
ben birtane bebek ve tezimle zar zor idare edebiliyorum
size Rabbimden kolaylıklar diliyorum

öznur
10 yıl önce

Selamlar çekilişler bitmiş kaçırdık 🙂 bir dahaki sefere artık inş..
http://www.tarifkolik.com

oktay usta
10 yıl önce

selamlar. sitenizi çok beğeniyorum. Emeğinize sağlık.
Size bir mail atıyorum. cevap verirseniz memnun olurum.

sms yemek
10 yıl önce

Sanat eseri bunlar insan yemege kiyamaz bence :))) yemede yaninda yet super gercekten

online pizza
10 yıl önce

Valla bunca yemegi bir anda görmek cok guzelsabah sabah istahim acildi:))))

tTÜRKAN GÖKBAKAR ÖZKILIÇCI
tTÜRKAN GÖKBAKAR ÖZKILIÇCI
10 yıl önce

Merhabalar Sevgili Hatice, kurban bayramını en içten dileklerimle kutluyor, sen, tariflerin ve güzel sofralarınla beraber nice bayramlara diyorum. Ankara’dan kucak dolusu selam ve sevgilerimle…
Türkan GÖKBAKAR ÖZKILIÇCI

canan
canan
10 yıl önce

Merhaba Hatice Hn, uzun yıllardan beri, dönem dönem sitenize uğrar, tarifleriniz arasında kendimi kaybederim 🙂 Denediğim tüm tarifleriniz favorim oldu. Eski tarif ve yazılarınızda yoruma kapananlara denk geldim. Bir sorumuz oldu mu veya deneyim fikirlerimizi nasıl belirteceğiz? Yorum yazmak zamana bağlı olmamalı diye düşünüyorum. ‘ Çok güzel görünüyor ‘ yorumları yerine, ‘Yaptım, çok güzel oldu’ yorumları denememizi sağlıyor…
Kitap hazırlıyormuşsunuz, mutlaka almak isterim.
İyi çalışmalar

hatice
hatice
10 yıl önce

hatice hanim sizi yillardir begeniyle takip ediyorum. Fakat ozellikle son zamanlarda dikkatimi ceken ve beni rahatsiz eden bi durum var, bunu paylasmak istedim. portakal agacinin yanisira kirmizi minderi de duzenli olarak takip etmeye calisiyorum, zaten acikcasi onun icerigi yemeklerden daha cok ilgimi cekiyo:) sizin bu herseye yetisme cabanizi da takdir ediyorum, fakat eger olmuyosa, eger yetismiosa, gereken ilgiyi gosterip sizi takip edenleri tatmin edemiyorsaniz ustunuze bu kdr sorumluluk almamalisiniz bence. yani portakal agacinin guncellemeleri ztn cok yavaslamisti, kirmizi minder ztn durmustu ama tekrar basladiniz ve sonra birde giyinme odasi die de bir blog eklediniz. bunlarin ucu de benm ilgimi ceken alanlarda olan ve duzenli takip etmek istiycegim bloglar, fakat ne zaman girsem hep eski olan postlarla karsilasiyorum, giyinme odasi da kirmizi minder de en son nerdeyse bir ay once update edilmis. portakal agaci daha sik olmakla beraber onunda guncellenme orani cok dusuk. anliyorum hem calisiosunuz hem ev hanimisiniz hem de annnesiniz ve cok da takdir ediyorum sizi. Ama eger altindan kalkilamayacaksa takip edenlerde bi hayal kirikligina neden olacaksa bu kdr bolunmenin manasi ne, yani en azindan sadece portakal agaci olsun ama duzenli olsun, duzenli araliklarla yeni tarifler eklensin. Onu da seviyorum bunu da seviyorum bn ona da yetisirm diye dusunup bu kdr alana yayilmak sonra da hepsinde birden basari oraninizin bu kdr dusmesi hos bi durum degil bence. inanin iyi niyetle soyluyorum bunlari. maksadim hevesinizi kirmak yada sizi uzmek degil, bunu yapici bi elestiri olarak algilarsaniz cok memnun olurum 🙂
sevgiler.. Unutmadan bayraminiz mubarek olsun 🙂 Ailenizle beraber daha nice bayramlar gecirmek nasip olsun insallah ..

LAMA
10 yıl önce

Tum portakal agaci ailesine mutlu bayramlar!
http://lamamutfakta.blogspot.com/

gülten
10 yıl önce

Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dileriz.

Ahmet Kalender
Ahmet Kalender
10 yıl önce

Hatice ablacığım,
sitenizi yeni keşfettim. çalışan bir bay olarak tariflerinizden çok faydalandım. çok lezzetli oldu yaptığım yemekler. arkadaşlarım da bayıldı. onlara da sitenizi tavsiye ettim. ancak şu bayram menülerindeki yemeklerin de tarifini verirseniz sevinirim ben bulamadım da…
tekrardan teşekkür ederim.

memolininannesi
10 yıl önce

bayramın 2. gunu verecegım davet ıcın guzel alternatıfler oldu benım ıcın. tesekkurler…

ilknur
ilknur
10 yıl önce

s.a. bayram tariflerini topluca vermeniz çok iyi olmuş. bu bayram çok işime yarayacağı kesin. paylaşımlarınız emeğiniz için teşekkürler.
hayırlı bayramlar

semra
semra
10 yıl önce

ooooooooo cok gercekden tam bir bayram sofrasi olmus harika gorunuyor umarim tadlarida guzeldir.

Nesrin S
10 yıl önce

Hatice cim. bugün benim dogum günümdü. gelen misafirlerime kolay su böreginden de yaptim. milföylü böregini daha önce yapmistim. Ikiside cok begenildi hele ki gurme sayilan esimin begenmesi dünyalara deger. Ona her seyi begendiremem cünkü..
Allah razi olsun diyorum. kolay gelsin. Sevgilerrr…

mina
mina
10 yıl önce

cok yardımcı oluyo bu masalar bana rahatca tedırgın olmadan masa kuruyorum:)

su tünay
su tünay
10 yıl önce

Ben mecburen bu başlığın altına yazıyorum.Fırında Çipuranın yorumları kapandığı için:)Eşim balığını kendi tutar.Sayesinde balık yiyorum.Sevmeyen bir insandım.Levrek ve çipura tutmuş kocaman.Haliyle o temizler ve pişirir.Bu sefer fırında yapalım dedim.Hemen siteleri kurcaladım.İlk deneyeceksen evdede kaynanan varsa tabiiki Portakal ağacından bakmalısın.Fırın poşetine bütün balıkları tıktım.Yorumlardan esinlenerek balıkların üzerine limon dilimlerini,kesik yerlere sarımsak parçalarını,içine defne yaprağını koydum.Karabiber rahatsız edermi dedim ama bolcana koymama rağmen hiç sorun olmadı.Enfes birşey ortaya çıktı.Hayatımda yediğim en leziz balıktı.Eşim”bak hiç ortalıkta kirlenmedi böyle” derken kaynanam tabiiki kaynanalığını göstermeliydi “suyu çok olmuş,bidahaki sefere fırın poşetini delipde koy” dedi.Yoooo dalga geçmedim.Sadece “domatesin suyuda artırmış olabilir fırın poşetini delmeden koyamazsın fırına zaten dedim.Sonraki yapışımızda tereyağı parçalarıda ekleyeceğim.Hatice hanım size kaçıncı teşekkür edişim bilemiyorum ama sayende birçok şeyi tattım ve tattırdım.Tattırmak ayrı bir keyif.Teşekkür ederim…

zeynebin annesi
zeynebin annesi
10 yıl önce

merhabalar tarifler için cok teşekkürler hatice hanım birkaç tanesini inşallah bayram için deneyecegim şimdiden size ailenize ve herkese hayırlı bayramlar…

MEHTAP
MEHTAP
10 yıl önce

OHHHH SÜPER VALLA HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL BU SOFRALARI BİZLERLE PAYLAŞTIĞIN VE FİKİR VERDİĞİN İÇİN ÇOOOOOOOOKKKK TEŞEKKÜR EDERİM.

kumsal
kumsal
10 yıl önce

hatice hanım ben de sizin gibi bayram yaşamak istiyorum bi gün aynı imkanlara sahip olmak ve bi gün sizinle tanışıp aynı sofrada yemek yiyebilmek dileğiyle…

çokomel
çokomel
10 yıl önce

bohça baklavanızın tarifine ulaşamıyorum. lütfen tekrar yayınlarmısınız.

neslihan BALÇIK
neslihan BALÇIK
10 yıl önce

süper görünüyo hepsi

Mail Listesine Üye Olun

Kitap & Kahve Kulübüme Üye Olup Benden Haftalık Mektup Alabilirsiniz.

Adresinizi Kimseye Satmayacağıma Söz Veriyorum!
28
0
Fikirlerinizi duymayı çok isterim, lütfen yorum yapın.x
()
x
%d blogcu bunu beğendi: